آیین بزرگداشت پروفسور ناصر رازقی چهره ماندگار بهداشت محیط ایران برگزار شد
کد خبر : ۵۶۳۰۴
زمان انتشار :
facebook telegram twitter google+ cloob Yahoo print

آیین بزرگداشت پروفسور ناصر رازقی چهره ماندگار بهداشت محیط ایران برگزار شد

آیین بزرگداشت پروفسور ناصر رازقی چهره ماندگار بهداشت محیط ایران برگزار شد

 

در مراسمی از  یک عمر تلاش و مجاهدت در عرصه علم و پژوهش پروفسور ناصر رازقی یکی از برجسته ترین اساتید تاریخ بهداشت محیط ایران تجلیل شد. در این مراسم که روز چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401 از طریق فضای مجازی و با حضور گسترده اساتید و دانشجویان بهداشت محیط کشور برگزار گردید برخی از بزرگان بهداشت محیط کشور در رابطه با شخصیت برجسته علمی و خدمات استاد رازقی به سخنرانی پرداختند.

دکتر علیرضا مصداقی نیا رئیس انجمن بهداشت محیط ایران، دکتر رازقی را شخصیت منحصر به فرد علمی ذکر کرد و از حضور تاثیرگذار ایشان در جامعه به نیکی یاد کرد. دکتر احرامپوش از شاگردان استاد، در این مراسم ضمن بیان ویژگیهای پروفسور رازقی، وی را از دیدگاه خلاقی و علمی، سرامد دانست و از نقش بی بدیل ایشان در جامعه بهداشت محیط سخن گفت.

در این مراسم کلیپی از دیدار حضور دکتر محوی از منزل استاد رازقی پخش شد. در این کلیپ دکتر محوی و همسر پروفسور رازقی در رابطه با سجایای اخلاقی و ویژگیهای علمی استاد صحبت کردند. همچنین کلیپی از افتخارات ایشان پخش شد.

در پایان این مراسم دکتر مختاری مدیر روابط عمومی انجمن علمی بهداشت محیط ایران که اجرای برنامه را به عهده داشت اعلام نمود که تابلو فرش نفیسی منقش به تصویر استاد رازقی به عنوان "چهره ماندگار بهداشت محیط ایران" طی مراسمی بصورت حضوری تقدیم ایشان خواهد شد.

 

 

 

پایان خبر

 

 

 

 

 

کلید واژه :

دکتر ناصر رازقی

،

بزرگداشت

،

بهداشت محیط

ثبت نظرات
captcha