کمپین روز جهانی زمین برگزار شد
کد خبر : ۵۶۱۰۲
زمان انتشار :
facebook telegram twitter google+ cloob Yahoo print

حضور گسترده جامعه بهداشت محیط در کمپین روز جهانی زمین

کمپین روز جهانی زمین برگزار شد

اولین کمپین بزرگ انجمن علمی بهداشت محیط ایران با حضور گسترده جامعه بهداشت محیط ایران در روز جهانی زمین (دوم اردیبهشت 1397) برگزار گردید.

کمپین روز جهانی زمین برگزار شد

به لطف الهی، اولین کمپین بزرگ انجمن علمی بهداشت محیط ایران با حضور گسترده جامعه بهداشت محیط ایران در روز جهانی زمین (دوم اردیبهشت 1397) برگزار گردید.
با اینکه از زمان اعلان کمپین تا شروع آن فرصت کمی وجود داشت 35 دانشکده بهداشت به این کمپین ملی پیوستند. در روز برگزاری هم اکثریت اساتید گروههای مهندسی بهداشت محیط سراسر کشور در کمپین حضور داشتند که باعث شور و نشاط بیشتر دانشجویان شد.
بازخوردهای مشاهده شده در جامعه پس از برگزاری کمپین بسیار مثبت بوده و این نشاندهنده موفقیت انجام این کمپین است.

بدون شک با توجه به اولین بودن این کمپین، نقایص و کمبودهای متعددی متوجه آن بوده است که به فضل الهی تلاش می گردد در برنامه های آتی برطرف گردد.
انجمن علمی بهداشت محیط ایران خاضعانه از تلاش همه اساتید، دانشجویان و کارشناسان شرکت کننده در این کمپین و بالاخص مدیران گروه و مسئولین کمپین، تقدیر و تشکر می نماید.

این کمپین نشان داد که جامعه بهداشت محیط کشور از پتانسیل های عظیمی در جهت ایفای نقش و ایفای مسئولیت اجتماعی در جامعه برخوردار است. آنچه مهم است اتحاد و همدلی این جامعه بزرگ است که انجمن تمام تلاش خود را در این زمینه معطوف خواهد کرد.
در انتها از همه مدیران کانال ها و گروه ها و سوپرگروه ها که در زمینه اطلاع رسانی این کمپین تلاش فراوانی انجام دادند سپاسگزاری می نماییم.

 

ثبت نظرات
captcha